dimecres, 31 de març del 2010

DEMOSTRACIÓ A CORMA MADRID - DEMOSTRACIÓN EN CORMA MADRID



Fa unes setmanes que Corma va celebrar la tradicional jornada de portes obertes per presentar les novetats de la campanya primavera-estiu a les seves instal.lacions de Madrid i, com és habitual, es va organitzar una demostració. Aquest cop l'encarregat de demostrar ha estat en Daniel Santamaría que va mostrar tota una sèrie de treballs plens de personalitat i naturalitat.
En aquesta ocasió en Dani va comptar amb la col.laboració per a la preaparació i realització de la demostració de: Fuencisla Cabello, Rosalía León y Sergio Yerón.

Hace unas semanas que Corma celebró su tradicional jornada de puertas para presentar las novedades de la campaña primavera-verano en sus inatalaciones de Madrid y, como viene siendo habitual, organizó una demostración. En esta ocasión el encargado de demostrar fue Daniel Santamaría que nos mostró una serie de trabajos llenos de personalidad y naturalidad. Esta vez Dani contó con la colaboración de Fuencisla Cabello, Rosalía León y Sergio Yerón para la preparación y realización de la demostración.
















Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada